събота, 3 март 2012 г.

НАЧАЛОТО...



Здравейте! Първи опит - сигурно не всичко ще е както трябва, но пък има бутончета за редактиране. Аз съм Мариана и сравнително отскоро се занимавам с направата на картички. Интересува ме най-вече техниката КВИЛИНГ (но не само тя). Миналото лято играехме с моя син Бобо познавателна игра в нета и ни се падна въпрос за това какво представлява квилингът. И след като отговорихме, се поровихме за повече информация. Ето така се започна. Ден след ден откривах нови и нови нещица - лентички, инструменти, техники и всичко останало, което ми помагаше, а и до днес ми помага, да правя своите проекти. Понякога толкова идеи се въртят в главата ми, че се чудя от коя да започна. Имам още много да уча, но пък всичко, което направя си го обичам, защото влагам много любов и желание (за материалите няма да говоря сега :))
Ето и първите ми опити отпреди почти година.






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте :)